tirsdag den 27. december 2011

Glædelig jul

Vil lige benytte lejligheden til at ønske alle læsere glædelig jul og godt nytår. Jeg ser meget frem til det nye år, og satser på der kommer en masse indlæg her på bloggen.

Har fået en masse gode julegaver, nogle af dem har indeholdt diverse dullegrej, så det glæder jeg mig til at få afprøvet.

Jeg har fået sally Hansen salon effekt neglestrips i ice blue, dem glæder jeg mig til at teste, så skal jeg selvfølgelig nok tage billeder og smide et indlæg og vurdere dem:-)

Så har jeg fået en øjenvippebukker:-) altid en god ting...


Sidst men ikke mindst, har jeg fået en mé my elos til at fjerne hår. Glæder mig til at få den testet, specielt til at se hvor godt eller skidt det virker. Skal nok lige følge op på det om et par måneder, når jeg har fået taget den i brug:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar