fredag den 14. januar 2011

Blå vinter negle...

Jeg synes at mørke blå er en super flot farve til neglene om vinteren, derfor har jeg fundet et lille udvalg af flotte blå nuancer.
 Rimmel London Azura, Rimmel er et mærke der er til at få fat i det fleste steder og derfor et godt bud hvis man står og mangler en blå neglelak her og nu.
Essie er utrolig populær i øjeblikket, de har også lavet en rigtig flot blå neglelak, denne hedder mesmerize. 

Flot blå neglelak fra Orly, der rigtig lyser op i den kolde tid. Denne farve hedder Lunar Eclipse.

e.l.f. Dark Navy  - super billige og flot neglelak, synes denne farve med glitter effekten er rigtig flot.
Sidst min ikke mindst, et par blå neglelakker fra Depend, henholdsvis nr. 171 og 170.

Det var dem jeg havde fundet for nu, jeg regner med fremover at lave flere oversigter over forskellige lakker i en farve nuance. Skriv endelig i kommentaren hvis du har forslag til andre neglelakker der skal med på listen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar